paaskamp-2017.reismee.nl

1e stukje

Sperwers Paaskamp 14 t/m 17 april 2017

vrijdag, 03 februari 2017 00:01 | Geschreven door Renate

14 april aanstaande is het zo ver, Goede Vrijdag en dat is bij Sperwers voor alle aspiranten, pupillen en welpen al jaren lang een Heel Goede Vrijdag omdat we dan op kamp gaan. Ben je op 14 april 2017 tenminste 6 jaar oud, dan mag je mee en we beloven je: daar krijg je geen spijt van!!!

Even in het kort wat we doen: we gaan op vrijdag 14 april om een uur of vijf weg van het veld en komen op maandag 17 april om een uur of vier weer terug. In de tussentijd zijn we af en toe in kamphuis De Wildwal in Lunteren. En geweldig kamphuis dat midden in het bos ligt, dat prima bedden heeft en waar een afwasmachine staat waar de leiding helemaal vrolijk van wordt. Verder houden we je de hele dag en avond bezig met bosspellen, zeskamp, speurtocht, bonte avond, patat met of zonder, en dat allemaal met je vrienden en vriendinnen. O ja, je hebt ook nog genoeg tijd om af en toe zelf een spelletje te spelen, een beetje te hangen met je vrienden of iets anders leuks te doen. Redenen genoeg om mee te gaan denken wij zo.

Wanneer je mee wilt, moet je je natuurlijk wel even aanmelden. Je kunt mailen naar sperwerskamp@gmail.com . Ook wanneer je meer wilt weten of twijfelt, kun je even mailen of bellen op 0613347404. Dan kan ik je altijd meer vertellen. Maar je kunt je vragen natuurlijk ook kwijt bij Carla en Jerry, de ouders van Tess en Sven. Zij gaan ook dit jaar weer mee als leiding.

Daarnaast kun je ook niet-leden vragen of ze mee willen met het kamp. Wanneer je twijfelt of je mee mag of dat een vriend of vriendin wel mee mag, moet je dat maar even vragen. Ook daar kun je me altijd voor bellen of mailen. Degenen die afgelopen jaren mee zijn geweest en waar ik een mailadres van heb, sturen we natuurlijk ook zelf een mailtje. Wacht in ieder geval niet te lang met aanmelden of wanneer je nog iemand mee wilt nemen.

Nu even wat zakelijke informatie. De kosten bedragen € 80,- per deelnemer wanneer iemand is aangemeld en er ook is betaald voor 27 februari a.s. Na die datum hebben we waarschijnlijk ook nog wel plaats, maar dan worden de kosten € 85,-. Dat bedrag is dan natuurlijk wel weer voor een bijna all-inclusive pakket. Alleen voor de vrijdagavond moet er iets te eten worden meegenomen en het is handig om nog extra pakjes of flesjes limonade mee te nemen, maar verder wordt er voor alles gezorgd.

Ik hoop dat het al voldoende is om je mee te laten gaan. Wanneer je nog twijfelt kun je ook nog op de site paaskamp2016.reismee.nl kijken voor de foto’s en verhalen van het paaskamp van vorig jaar.

Wanneer je je via de mail aanmeldt tot slot een verzoek: zet in de mail niet alleen je naam, adres, tel.nr (ook 06 waar je ouders in dat weekend te bereiken zijn) en geboortedatum maar ook van welke rekening het kampgeld overgemaakt gaat worden wanneer dat een rekening is die op een andere achternaam staat dan je eigen achternaam. Dat scheelt de penningmeester weer een hoop uitzoekwerk. Later komt er natuurlijk nog veel meer informatie over hoe laat we weggaan, hoe laat we terugkomen, wat je mee moet nemen, wat we op de bonte avond gaan doen enz. maar zorg in ieder geval dat je dan al op de deelnemerslijst staat. Vorig jaar waren alle bedden vol, dus zorg dat je op tijd bent!!!!

Renate Barendregt

06 133 47 404